Jeannette in Tanzania

Nog 9 dagen, een koffer klaar!

Zo, een koffer vol met 23 kg aan knuffels, speelgoed,kleding en knutselspullen staat al klaar!

Fieke

Zo dat ziet er goed uit, koffertje vol! Neem je voor jezelf ook nog wat mee?????

Jeannette

ja natuurlijk, zelf ook 23 kg...:)

Janet

Het aftellen is begonnen!

Stephan

Een hele ervaring. Van de nederlandse cultuur naar de afrikaanse. Wij zijn benieuwd naar je ervaringen.

Coen

Jeanette, Heel goede reis, pas goed opjezelf. Drink NOOOOOIT ongekookte water en was altijd goed je handen. Nieuwe cultuur maar ook nieuwe gevaren.Malaria !, en vooral de disenteria bacteriana die je op een tenen mand doen lijken:"bodem" gaat finaal kapot, zoals ze hier zeggen . Verder heel veel succes en kom heel terug !!Liefs !Ben erg benieuwd!!!!

Benedict

Nogmaals, te gek dat je dit gaat doen!! Geniet met volle teugen, leuk je weer gezien te hebben! Tot in december!

gr Benedict

Ria

Spannend! Heel erg veel succes! Maar eerst nog het concert aanstaande zondag, tot dan. Groetjes uit Rijkevoort

Jenny

Heb je nog ruimte in die koffer, ik heb nog wel wat spullen.

Gr. Jenny

Jeannette

ohhhh, ik krijg vandaag nog van 2 mensen spullen wil even zien hoever ik dan ben. ik app wel....

jeannette

dank je wel Coen, voor alle goede adviezen! Ik zal het onthouden! ga je me volgen?

Jenny

Hallo Jeannette,
Het was echt gezellig en Marloes heeft met haar verhaal over Mozart het concert levendig gemaakt en zeer boeiend, dank je wel.
Jeannette heel veel succes en ik zal je blijven volgen.

Jeannette

Jenny het was gezellig dat je er was, ik heb het zeer gewaardeerd. we houden contact! xx

Doingoood