Jeannette in Tanzania

Nee, ik blijf niet langer

Hallo nog even. Of ik langer blijf???

nee, ik zou best willen en kunnen maar ik ga lekker wel op 10 dec weer naar mijn lieve schatten thuis, op 11 dec 07.35 landing op Schiphol.

Mijn officiële einddatum op het project is 1 dec. Dan heb ik nog 10 dg samen met Ard-Jan hier. In die 10 dg is er nog wel iets te doen op het project wat ze ook graag voor mijn vertrek willen doen: 4 dec opening vd Walk -in-Love shop en op 9 dec uitdelen vd pakketten voor de families ; Gesponsord door jullie allemaal in Nederland!!!!!!Fantastisch bedankt nogmaals.

Reacties

Reacties

Rudie

Echt mooi Jeanette, dit vraagt om herhaling...

Ilse

Wat geweldig om te lezen waar je mee bezig bent, super goed werk!
Geniet nog van je laatste dagen samen met Ard-Jan en het afronden van je project. Het uitdelen van de kippen lijkt mij ook wel een momentje dat je nog lang zult herinneren ;-).

Jeannette

He Ilse, ja dat gaat wel lukken en dat met die kippen, ik zie er gewoon naar uit. Morgen ga ik met een van de moeders rijst, suiker, meel en bonen kopen. Ik zei : hoe gaan we dat allemaal meenemen want een auto hebben we niet.... Nou dat regelen de locals zelf wel onder elkaar....wordt vervolgd

Jeannette

He Rudie, ga je mee??

Judith

Wauw Jeannette, wat fijn dat je dromen kunt realiseren en er ook nog anderen blij mee maakt. Geniet er van en sterkte met afscheid nemen.

Jeannette

Ha Judith, afscheid nemen? Dat doe ik niet , want wil best nog een keer terug..
Vandaag met een moeder naar de plaatselijke vreselijk benauwde markt om rijst, bonen en meel voor allebgezinnen te kopen......superervaring!

corrie

hoi Buuf.

Wat zul je ons marktje dan weer waarderen.
Maar hoe super om dit alles mee te kunnen maken en jezelf en anderen blij te maken.
Nog even dan komt Ard Jan lekker en kun je hem vol trots?! alles laten zien.
Geniet van alle mooie ervaringen.
Liefs,
Corrie

Carine

Hoi Jeannette,
Wat een belevenis en wat mooi dat we op deze manier mogen delen in jouw ervaringen. Geniet nog even van deze bijzondere ervaring.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood